انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی

انجمن علمی - دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا

انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی

انجمن علمی - دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا

انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی

Knowledge and Information Science

انعکاس فعالیت های انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی دانشجویان دانشگاه الزهرا

نویسندگان

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

انجمن علمی-دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا(س)، هفدهمین همایش سراسری خود را با موضوع " اطلاعات و فرهنگ " در تاریخ 3 آذر ماه 1395 در سالن تورانی دانشگاه الزهرا (س) برگزار میکند.

 


.:برای اطلاع از نحوه شرکت در همایش به ادامه مطلب مراجعه نمایید:.

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۵ ، ۱۹:۲۸
سارا رضایی فرد

فهرست مقالات پذیرفته شده (ارائه در همایش)



برای ملاحظه   نتایج مقالات پذیرفته شده   به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۵ ، ۲۳:۳۹
سارا رضایی فرد

انتخابات انجمن های علمی دانشجویی معاونت فرهنگی و اجتماعی دوشنبه 3 و سه شنبه 4 آبان ماه 1395 در میان استقبال پرشور دانشجویان در دانشکده های الهیات،علوم اجتماعی و اقتصاد، علوم ریاضی، علوم زیستی، فنی و مهندسی، علوم تربیتی و روان شناسی، ادبیات و زبان های خارجی و هنر برگزار شد. انتخابات که توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی و با همکاری فعالان و دبیران انجمن های علمی دانشجویی برگزار شد.


این انتخابات که توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی و با همکاری اعضای فعلی انجمن ها برگزار شد، از هر رشته دانشگاهی تعداد 5 نفر از هر رشته به عنوان اعضاء اصلی و 2 نفر به عنوان اعضاء علی البدل موفق به کسب حداکثر آراء مأخوذه شدند.


انتخابات انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۵ ، ۲۱:۳۶
سارا رضایی فرد

در تاریخ دوم آبان 1395 جلسه معارفه و آشنایی آشنایی با رشته، اساتید، گروه، آینده شغلی/ تحصیلی و... به میزبانی انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد.

این برنامه که هر ساله در شروع هر ترم از سوی انجمن مذکور برای آشنایی دانشجویان تازه وارد علم اطلاعات و دانش شناسی با رشته ، اساتید و دانشجویان ترم بالاتر و یا دوره های بالاتر برگزار می شود امسال نیز در سالن شیشه ای دانشکده برگزار شده و مورد استقبال قرار گرفت

در این نشست دوستانه اکثر اعضاء هیات علمی این گروه، سرپرست کتابخانه دانشکده حضور داشتند، اساتید و کارشناسان و اعضاء انجمن و دانشجویان قدیمی تر، به بیان شمایی کلی از زیبایی ها و محاسن این رشته و آینده ی این حرفه پرداختند.



چای کتابداری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آبان ۹۵ ، ۲۱:۰۱
سارا رضایی فرد