انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی

انجمن علمی - دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا

انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی

انجمن علمی - دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا

انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی

Knowledge and Information Science

انعکاس فعالیت های انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی دانشجویان دانشگاه الزهرا

نویسندگان

یلدای کتاب

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۸ ب.ظ

          در روز چهارشنبه 24 آذر ماه، ویژه برنامه ی یلدای کتاب به میزبانی انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا(س) از ساعت 13-11:30 در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی- اتاق شیشه ای برگزار گردید. در این نشست دوستانه، اکثر اعضاء هیات علمی این گروه، دانشجویان دکتری، سرپرست کتابخانه دانشکده، کارشناس آموزش این گروه و سایر دانشجویان عزیز حضور داشتند.

 در آغاز این نشست، سرکار خانم علیزاده درباره تاریخچه شب یلدا گفت و در ادامه سرکار خانم الناز سرخیل درباره آداب و رسوم اقوام در شب یلدا صحبت کرده و به این نکته اشاره کرد که گرفتن فال حافظ در چند سده اخیر به رسوم شب یلدای تهرانی ها افزوده شده است. هم چنین قصه گویی و قصه سرایی از دیگر سرگرمی های این شب فرخنده است. هم زمان با گفتگو های دوستانه اساتید و دانشجویان مثل همیشه از حضار پذیرایی شد.


یلدا6


اساتید گرامی از جمله جناب آقای دکتر سعید رضایی شریف آبادی، سرکار خانم دکتر رویا برادر و سرکار خانم دکتر زویا آبام با سخنان ارزشمند و قرآت فال های حافظشان این نشست را گرم تر و صمیمی تر کردند. سرکار خانم پریسا نصیری گفت: آیین شب یلدا پیشینه ای 1000 ساله دارد و در این زمینه هم کتابی معرفی شد.

در ادامه سرکار خانم دکتر رویا برادر سخنرانی خود را ایراد فرمودند. ایشان در آغاز اظهارکردند که همین با هم بودن ها و دور یکدیگر جمع شدن ها این روز را جذاب تر کرده است و به این نکته مهم اشاره فرمودند که بحث خانواده، حضور بزرگ تر ها و کسب پند و اندرز هایی که در این گونه محافل ذکر می شود حائز اهمیت است. هم چنین مسئله اصلی با هم بودن و در کنار هم بودن و دوست داشتن یکدیگر است. این نشست با گرفتن عکس یادگاری اساتید و دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی خاتمه یافت.


یلدای کتاب

یلدا کتاب 5

یلدای کتاب 1

یلدا کتاب2

یلدا کتاب 4

یلدا کتاب3


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی