انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی

انجمن علمی - دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا

انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی

انجمن علمی - دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا

انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی

Knowledge and Information Science

انعکاس فعالیت های انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی دانشجویان دانشگاه الزهرا

نویسندگان


   درتاریخ 9 آبان ماه 1396 گروهی از دانشجویان کارشناسی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا (س) به همراه سرکار خانم دکتر نجمه سالمی، مدرس دانشگاه الزهرا(س)، از کتابخانه ی عمومی حسنیه ی ارشاد بازدید نمودند. کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد همگام با کتابخانه های سراسر جهان، هفته بازی را از تاریخ 96/8/6 الی 96/8/11 برگزار نمود.

   دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) در این بازدید با بازی های فکری و چند نفره در کتابخانه آشنا شدند و به چند گروه تقسیم شده و هر گروه به انجام یک بازی فکری پرداختند. هدف از شرکت در هفته بازی کتابخانه حسنیه ارشاد، آشنایی با کارکرد های مختلف یک کتابخانه بود و اینکه بازی می تواند یک منبع کتابخانه ای محسوب گردد و کتابخانه ها باید برای این بازی ها بودجه ی لازم را تعریف کنند. لذا مسائلی از جمله نیازسنجی، گزینش، سازماندهی و اشاعه ی بازی ها باید مورد بررسی قرار گیرد. این بازی ها در وهله ی اول باعث جذب شهروندان به کتابخانه ها و سپس تقویت مهارت های حسی و حرکتی، پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان، تقویت هوش  و .... می شوند.

برای دیدن عکس های بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.








نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی