انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی

انجمن علمی - دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا

انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی

انجمن علمی - دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا

انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی

Knowledge and Information Science

انعکاس فعالیت های انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی دانشجویان دانشگاه الزهرا

نویسندگان

.: کارگاه معرفی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی :.

پنجشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۵۴ ق.ظ

معرفی رشته

  

   دانشگاه الزهرا(س) برای اولین بار در تاریخ 15 مرداد ماه 1397 امکانی را فراهم آورد تا داوطلبان کنکور و دانش آموزان علاقه مند بتوانند طی رویدادی یک روزه با این دانشگاه، رشته های تحصیلی و امکانات آن از نزدیک آشنا شوند. 

   در این گردهمایی رایگان شرکت کنندگان علاوه بر آشنایی با اصول انتخاب رشته دانشگاهی، در کارگاه های معرفی تخصصی هر رشته که توسط اساتید برجسته دانشگاه تدریس شد، شرکت و پاسخ سوالات خود را پیرامون این انتخاب مهم و سرنوشت ساز دریافت نمودند.
در این روز فارغ التحصیلان جوان و موفق هر رشته در دانشکده های مختلف دانشگاه مستقر شده و پذیرای گفتمان با شرکت کنندگان عزیز پیرامون آشنایی بیشتر با دانشکده و رشته های تخصصیشان بودند.

   از دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی خانم الهه حسینی، دانشجوی دکتری علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا(س) با برگزاری یک کارگاه آموزشی در خصوص معرفی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی گامی مؤثر را در جهت معرفی رشته، محتوای دروس، گرایش های آن در مقاطع ارشد و دکتری و آشنایی دانش آموزان با دانشگاه هایی که رشته علم اطلاعات و دانش شناسی در آن ها تدریس می شود؛ برداشتند تا با دادن آگاهی به دانشجو های آینده این دانشگاه، تنها افراد علاقه مند به رشته جذب شوند و از ریزش کاذب در قبولی ها کاسته شود.

  شایان ذکر است در این روز مساعدت اساتید برجسته و متخصص هر رشته فرصتی بی نظیر را برای شرکت کنندگان فراهم نمود تا با خبرگان رشته های مختلف آشنا گردند. هم چنین شرکت کنندگان با فارغ التحصیلان جوان دانشگاه الزهرا که به گونه ای در امر تحصیل یا اشتغال به موفقیت های گوناگون دست یافته اند به گفنگو پرداخته و سوالات خود را از آنها جویا شدند.


معرفی رشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی