انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی

انجمن علمی - دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا

انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی

انجمن علمی - دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا

انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی

Knowledge and Information Science

انعکاس فعالیت های انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی دانشجویان دانشگاه الزهرا

نویسندگان

.: جشنواره حرکت داخلی دانشگاه الزهرا(س) :.

پنجشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۰۷ ق.ظ

جشنواره حرکت


   جشنواره حرکت داخلی دانشگاه الزهرا(س) در تاریخ 15 مهر ماه 1397 و جنب دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد با مشارکت و حضور فعالانه‌ی اعضای انجمن‌ها و نشریات علمی دانشجویی دانشگاه افتتاح گردید. در این جشنواره دستاورد‌های یک سال اخیر انجمن‌ها و نشریات دانشجویی در غرفه‌ها، در معرض نمایش گذاشته شد. این نمایشگاه به مدت یک هفته از ساعت 8 صبح تا 4 بعداز ظهر دایر بود.

  در مراسم افتتاحیه ریاست محترم دانشگاه، سرکار خانم مهناز ملانظری و ریاست محترم معاونت فرهنگی و اجتماعی، سرکار خانم ندا گلیجانی مقدم از غرفه‌ها بازدید نمودند. 

  از غرفه انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش‌شناسی نیز آقایان دکتر سعید رضایی شریف آبادی، ریاست محترم مرکز ارزیابی و پایش عملکرد و دکتر امیر غائبی، ریاست محترم دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه الزهرا(س)، بازدید نمودند و دستاورد‌های یک سال اخیر انجمن و نشریه را مشاهده کردند. 

   در طی یک هفته‌ای که غرفه انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی برپا بود، اعضای شورای مرکزی انجمن از بین دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی اقدام به عضوگیری کردند. هم‌چنین اعضای نشریه پیک کتابداری نیز به‌منظور گسترش شورای مرکزی نشریه، تعدادی از دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد را جذب نشریه کردند. 

   در این غرفه تمام شماره‌های منتشر شده نشریه‌ی پیک کتابداری در یک سال اخیر، پوستر و عکس‌های برنامه‌ها، کارگاه‌ها و نشست‌های برگزار شده توسط انجمن، راه‌های ارتباطی با انجمن و نشریه، اینفوگرافی‌های معرفی انجمن و نشریه در معرض نمایش گذاشته شد. هم‌چنین اعضای شورای مرکزی انجمن با نصب یک درخت فومی در غرفه، فرصتی را برای نصب نظرات بازدید‌کنندگان از غرفه فراهم نمودند.

 

جشنواره حرکت


جشنواره حرکت


جشنواره حرکت


جشنواره حرکت


جشنواره حرکت


جشنواره حرکت


جشنواره حرکت


جشنواره حرکت


جشنواره حرکت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی